Ozgurdidem bende 1. Haftamdayım 8 ve 9 bulantılı geçti, mide yanması hazımsızlık ama çok şükür pazartesinden beri hiç bişeyim yok hatta tatlı görmek istemezken şimdi canım tatlı çekiyo. Şubat sonu ikili testimiz olucak ama bir ay çok uzun bi süre haftaya bebeğimi görmek için bi doktora gidicem gibi 😌