Panaromada yaptırdım geçen hafta pazartesi. 10+2 de. 9 güne sonuçlandı. Cinsiyet doktora bildirildi. 22 bin verdim. Kan evde alındı. Anne obez değilse 9. Haftadan itibaren yapıyorlarmış. Ben araştırmalarım sonucu buraya yaptırmak istedim. Doktorum da daha ben söylemeden burayı önerdi iyi oldu.