hulyasyaberra67gmailcom Masal2021 3 ayda seni bu kadar yıpratıyorsa biran önce git kuzum en azından sağlık ocağı yakın ise oraya bir sor
Masal2021 hulyasyaberra67gmailcom bugün gittim bebegimin problemlerinden dolayı unuttum eve gelince hatırladım :(
hulyasyaberra67gmailcom Masal2021 yok kız ben sağlık ocağına gidip kendinle ilgili rahatsızlığı unutup geldiğin için dedim B12 eksikliği var mı diye cunki benim de sağlık ocağına kendim için gidip işlem yapmadan eve dondugum çok oluyo unutkanlık sebebiyeti malum
Masal2021 hulyasyaberra67gmailcom hahah hepimizde var elimdeki şeyi bile aradığım çok oluyordu sonra vazgectgmde bakıyorum elimdeymis 😂