Rmys9691 aynı sorun bizde de var adetime üç gün kaldı kahverengi leke geldi hemen test yaptım tek çizgi bu ay çatlatma iğnesi de oldum yine olmadı demek ki gerçekten eşimde sorun var bu ay onun takviyesini alcaz bu adetten sonra bakalım olcak mı olmasa da artık hastaneye falan gitmek istemiyorum burayı da silcem adetim başlarsa eğer bittiği gün silcem sürekli burda bişeyler araştırmak beni o kadar yoruyor ki başıma ağrılar giriyor burda