Mervee92 Sryilknr çok memnun kaldım canım 5.gebeliğim 3 Doğum 1tane kürtajım oldu şuanda hamileyim aynı doktor aynı hastane ben memnun kaldım ama kişiye göre değişir canım
patulii Bende gittim memnunum hale kayıran ve serap simavlıya gitmiştim hale hanım 85 falandı sanırım serap hanım 130 diye hatırlıyorum
Sryilknr Fiyatlar uygunmuş aslında ben 100tl gidiyordum doktorum erkek bayan tercih ettim o yüzden yüzyılla ilgili sordum