kugu Arkadaşlar selam. Doğumuma 1 ay kaldı nolur bana güzel erkek isimleri önerin🥹🥹 bulamadık içime sinmiyor bir türlü. Seçeneklerimiz var ama içime sinmedi. Sizce hangisi güzel ya da bana başka isimler önerin nolur :// altay alpay kağan/kaan baturalp
kugu Arenn asil ismini beğenmiştim ben de eşime beğendirtemedim. Bir de yaman ismi içime çok siniyordu istemiyor 🙄
anneadayii__ kugu evet malesef 😒 28 gün kaldı Bertuğ olarak düşündüm ama bir türlü emin de olamıyorum hastane çıkışını da sipariş edemedim bu yüzden
sirius8 kugu oğlumun adı EGE tavsiye ederim ☺️ benim de Şimdi kızım olacak 32 haftalığım hala isim bulamadık 😄