Ben 5+4 te gittim geçen hafta Salı kan verdim 1443 çıktı karından ultrasına görmedi sonra alltan muayenede görürüz belki dedi istemedim 2 gün sonra. Tekrar kan verdim 4443 cıktı çarşamba günü randevum var işallah kese ve bebeği görürüz lütfen dua edin