daisymom_99 36 haftalık olduk, 2 tane sezeryanım var buda sezeryan olacak, yalancı sancılarım oluyor çok artarsa yada su gelmesi gibi bişi olursa acile gitsem alttan muayene etmezler değil mi? Bilgisi olan cevaplayabilir mi lütfen💜🙏🏻
1cey daisymom_99 su gelmesinde de alttan muayne etmezler sanıyorum sezeryanda olur mu da? Ay bende bilgileneyim
nurellaaa__ daisymom_99 sancı yada farklı bir şikayetle acile gidersen altan muayene ediyorlar sezeryenle ilgisi yok o muayene nin çünkü açıklık var mı yok mu ancak bu şekilde anlaşılıyor muş
hnf1234 daisymom_99 bnm 37haftalık şuan bu hafta sancı gibi ağrılarım oldu geçen gittim sezeryan haftama daha var diye doktor altran kontrol etti,eğer açılma çok olsaydı veya ağrı çok olsaydı alcaktı sezeryana
daisymom_99 1cey biran önce gün alsaydım kan felan verip anestezi için ondan sonra içim rahatlayacaktı sancım felan olsa su gelsede direkt alırlardı o zaman bâri sezeryana
yurdagulozel Bence ederler. Açıklık var mı yok mu diye kontrol ederler. Ben 35küsürde gittiğimde acilden hem karnımdan hem alttan bakmışlardı…
daisymom_99 yurdagulozel ama neden ki nst de düzenli sancı çıkınca riske atmadan direkt sezeryana almazlar mı?
1cey daisymom_99 yani su geldiğinde falan kontrol etmek yerine ameliyata almazlar mı ben öyle sanıyordum yanlışsa da öğreneyim 😅🙏🏼
1cey daisymom_99 nstde bakarlar bence sancı durumuna, haftana göre karar verirler ama su geldiğinde zaten doğuma çok az kalmış oluyor risk yani
yurdagulozel daisymom_99 nstden önce ultrason ile muayene etti beni karnımdan sonra belki çatıma bakmak içindi bilmiyorum açıklık için mi rahim ağzı için mi, alttan da muayene edip sonra Nstye yönlendirdi. Benim normal doğumdu ilkim. Sezaryene de alsa doğum başlamış mı diye bakar gibi geldi size de ama görüş tabi ki bu 😄
daisymom_99 1cey kız sadece su da değil ne bileyim çok sancılanırsam diye korkuyorum sürekli karnım sert sancılı mide bulantımda oluyor sancıdan, o sebepten gidersem yani alttan muayeneden korkuyorum o yüzden normal doğuramadım zaten 🥺🤭
rumeysa_ttkrky16 Acildekiler parmaklamaya meraklı :D şimdi bende 37 haftalik gebeyim 3. Hamileliğin randevu bulamıyorum tansiyonumda 14.9 oluyo riskli kategorisindyim bunu dile getirsem ağrım var desem hemen alttan bakarlar dah hiç muayene olmadım alttan ultrason da alırlar nasılsın filan derken bakalım randevu bulamazsam mecbur gidicem bursa sehir hst
yldzz01 rumeysa_ttkrky16 tansiyonunuz yuksek haftaniz geldiyse doguma alirlar sizi bende 37. Haftada ayni tansiyinla doguma alindim
1cey daisymom_99 2 sezeryan olmuşsun buda mecburi sezeryan olmaz mı öyle biliyorum da ben, çok kafam karıştı bende tedirgin oldum 😅 sancı nstde de çıkmıyor mu zaten ya, açıklık ve çatı için muayne etmiyor mu sadece
daisymom_99 yurdagulozel Haftam erken oldugu için bence de alttan bakar gibi geliyor bu yalancı sancılarda beni.çok korkutuyor bi gideyim acile diyorum ama orda da alttan muayeneden çok korkuyorum hayırlısı bakalım..
nurellaaa__ daisymom_99 inşallah bende 36+3 haftalık hamileyim ama ağrım çok var ve nst de sancı görünmediği için 33+0 da o muayeneyi oldum 🤦🏼♀️
daisymom_99 1cey haftam erken oldugu için doğum başladımı açıklık varmı diye bakar sanırım açıklık varsa sezeryana almak için buradaki arkadaslar aydınlattı benide şimdi bol bol dua ediyorum Allahım zamanında doğurmayı nasip etsin inşalah😔🥺
daisymom_99 nurellaaa__ yaa öylemi sizindemi sezeryan olacak?benim 35+5de başladı sancılar kıvranıyorum düzenlide değil sancılar düzene girersede gitmeye korkacagım artık acile biran önce salı olsun istiyorum gidip gün alacagım salı günü inşalah🙏🏻🌸