kps ervaas bende kasıklarımda hissettim uyumak üzereyken 10+3üz ama herkes gaz olduğunu söylüyor 🤷♀️
helin_a ervaas 12 haftalıkken öyle hısetım bır kaç defa ama doktorum ımkansız dedı orda damar varmış büyük ıhtımal damardan falandır demıstı
42havvanur ervaas bende erken hissettim bebegimi ama benimki 3ncu 😁😁 duyan okuyan gazdir o falan dedide yani gazla bebegi ayirt edebilir insan dmi 😁 segirme gibi hissettim kalp atar gibiydi yani hissetmek mumkun 😍😍
1789900987 Olabilir canım benim de ilk hamileliğin 11 haftalık oldu pıt diye atış var belki bağırsak hareketi flndır bilemiyorum genelikle ama bağırsak hareketi olduğunu diyorlar bazı kişilerde erkenden hissedenler olduğunu yazanda gördüm bekleyip göreceğiz