Bazılarınıza garip gelecek ama doğum sonrası plasentamı alıp bahçemize gömeceğim. Üzerine de ağaç dikeceğim bebeğimle beraber büyüyecek inşallah. İster devlet hastanesi ister özel hastane olsun talep ettiğiniz takdirde plasentayı doğum sonrası tıbbi atık poşetinde size verirler. Plasenta dediğimiz organ 9 ay bebeğimize eşlik ediyor bebeğin eşi dedikleri, doğum sonrası çöpe gidiyor. Çöpe gitmesini istemediğim için böyle birşey yapacağım. İsteyene fikir olsun canım anneler :)