Kızlar merhaba gece sancıyla acile gittim yatışım yapıldı. Magnezyum ve ciğer geliştirici yapıldı. Sancıları da durdurdular. Serklajlıyım açılmam 1cm ve durdu şükür. Ancak erken doğum riskimiz var. Daha önce gebelik kayıplarım var yakın zamanda annemi kaybettim bu bebiş bana ve ailemize umut olmuştu. Duaya çok ihtiyacımız var. Forumun güzel kadınları bebişime ve bana Rabbimin bize bağışlaması için dua eder misiniz 🥹🥰