egeemomms ben geçtiğiz ay aldım hem millshake hemde oğlum çilekli süt mutlu süt vs çok seviyor hemde katı meyve sıkacağı gibi kullanıyorum bir arkadaşımın tavsiyesi ile Electrolux markası kahve ve baharat öğütebilen model olarak geçiyor baya memnunum neredeyse hergün çalışıyor diyebilirim