12345ddd Merhaba hanımlar 2.trimester da hangi vitamini kullanıyorsunuz bende alıcam ama hangisi iyi bilemedim
elatoriaa 12345ddd gebeliğimin başından beri livavit kullanıyorum ama şimdi bacak kramplarım başladı güzel bir magnezyum bulmam lazım burada bekliyim
pamuksekeer 12345ddd multivitamin olarak İmom omega kullanıyorum tavsiye ederim demir ilacına daha başlamadım
orhismommmmmm elatoriaa bacak krampları berbat bişey yaaa bu gece bagırarak uyandım. Ya. Ölcem sandım hala gecmedı valla sabahtan beri magnezyum da içtim ama
serenaybektass elatoriaa magnifem tavsiye ederim günde iki kere kullanıyorum üç magnezyum da var içinde
12345ddd Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim denicem değerlerim çok düşük ve sürekli tansiyonum düşüyor takviye kesinlikle kullanmam gerekiyor
Frhnemkli Pregnom max , coledan-d3 ve gyno Ferro sonal kullanıyorum ikiz gebelik benimki 22+4 haftadayım