Bebeğim doğum pozisyonunda artık ve muhtemelen sürekli ayaklarıyla iteklediği için kaburgalarım çok acıyor. Hareketleri o kadar sert ki canım yanıyor kasıklarım ağrıyor. Hep yalancı kasılmalarım var kendini aşağıya doğru itiyor karnım taş gibi. Böyle hissettiğim için kendimi suçlu hissediyorum ama artık doğsun istiyorum. Yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum off çok zor Allah dayanma gücü versin 🙏🏼