Kızlar siz bir konu hakkında danışmak istedim, belki farklı fikirleriniz olur diye…. 15 sene önce bilgisayarım hacklenmişti kimlik bilgilerim, fotoğralarım çalındı, ayrıca bilgisayarın kamerasını açıp vidyo kayıt alınmış… senelerce adıma hesaplar açılıyor fotolarımı paylaşıyorlar ama kayıt ettikleri vidyoları da paylaşmakla tehdit edildim ( bilgim olmadan kayıt alındı) . Şahıs takıntılı ayrıca Pakistanlı… yine geçen sene hesap açılmış fakat görseli yok ve ne kadar şikayet etsem instada kapanmıyor fotoğrafı olmadığı gerekçesiyle kimlikle eşleşmiyor… bu hafta savcılığa dilekçe verecem artık bıktım…. Uluslararası mevzu olduğu için sizce savcılık uğraşır mı???