meryys rabbim yardımcımız olsun hepimizinde bende tüp bebek ikiz gebeyim banada kesin yaptır dedi ultrasonda normaller sorun yok ama herkese artık diyolar galiba bende yaptırdım sacma sapan sonuc cıkmadı ücretin yarısını iade edelim dediler atipik bulgular var o yüzden test sizde calısmadı ilerlemedi dedi perinatologa yönlendirdi aminosentez ihtimali bendede var ama yaptırmayacm keske fetalde yaptırmasaydım paramla kafama kurt düşürdüm stres oldum resmen sizde merak etmeyin neler okuyoruz resmen hasta dedikleri bebekler bile saglıklı doguyor