taze_annee_ canım beni yanlış anlama ama doğumun başlamış olabilir ve herhangi bir şey olursa anlamayabilirsin o öncedenmiş evde sancı çekip gitmek bence her ihtimale karşı evinde sıcak duşunu al çantanı valizini topla ve hastaneye git ben ikinci doğumumda evde sancı çekeyim dedim haataneye gittim 6 cm açılmam vardı acil sezaryene alındım onca saat boşuna sancı çektim