5.haftada iken bir hafta içinde 2 kez 9 saatlik otobüs yolculuğu, 1 kez 5 saatlik tren yolculuğu ve 8 saatlik uçak yolculuğu yapmıştım.
Bişey olur mu diye aklıma gelmemişti hiç. :) çok şükür sıkıntı olmadı.
Bulantı vs yaşamadığım için aklıma gelmemiş olabilir.
Bulantınız varsa tabi tedbir almakta fayda var.
Allah şifa versin. Yardıımcınız olsun.