6+2 haftalık daha yeni hamileyim 2 gün oldu öğreneli kahverengi lekelerim oluyor doktora gittim tekrar bi sorun yok dedi kap atışını daha duyamadık belki daha küçük o yüzden olabilir. İlk aylarda bu şekil lekesi gelen oldumu olduysa ne kadar sürdü ve ne zaman bitti korkuyorum