16+3 günlük hamileyim yaklaşık 3 gündür de Boğaz ağrısıyla cebelleşiyorum. İlk gün acilde serum bağladılar toparladım biraz. Hapşırırsın karnımın sol tarafında bi acı hissettim sanki bi sertlik bugün de devam ediyor. İlk hamileliğim ve bu kadar erken kendini belli eder mi bebek ? Yoksa acil kadın Doğuma gitmem gerekiyor mu ?