Mhanifee damlaa51 son adet tarihine göre uygulamadan baktığında kaç haftalik görünüyor ben 6. haftada gördüm 7de kalp duyduk canım. bekleyebilirsen 6. haftada git. ben beklemiştim
seymaylcnky Beta Artış 16 Nisan: 137.97 18 Nisan: 432 20 Nisan: 1582 24 Nisan: 4638 Kızlar benim artışım nasıl 20 nisanla 24 Nisan arası 4 gün var az artmış sanki biraz korkuyorum sizce nasıl
qwertyxx seymaylcnky benim de öyle oldu ilk zamanlar 3-3.5 katı arttı sonra yavaş arttı çok korktum ama suan her şey yolunda şükür yükseldikçe yavaş artıyor %50 artış normal kabul ediliyor
NovaVina_ Benim de salı randevum. Dün 1107 çıktı 🥹 bugün belki benimde iki binler olmuştur. Kalbini ferah tut 🌸 gayet güzel değerin. Düşmesin artsın istenilen beklenilen 🤣
damlaa51 NovaVina_ hayırlı olsun inşallah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip rabbim 🙏🏻ben 2000 lerde beklerken şok oldum sağlıklı yükseliş bu demi stres yapmak istemiyorum ya dış ve boş gebelikten korkuyorum
babyshark__ damlaa51 gayet güzel kuzum korkma artmasaydi sıkıntı bidahaki randevunda keseyi görürsün idrara sıkışık git daha net gözüküyor kese 🐣🎀
damlaa51 Mhanifee benim çok sayıda talihsiz gebeliklerim oldu , maalesef sabır edemem hemen yarın olsa diye kıvranıyorum :) doktora gittiğimde tam 5+0 olacağım