20 Nisan pazartesi günü sabah 5:30 da evden çıkıp hastaneye gittik. Doğumum sabah 7:40’ta oldu , ikinci doğum olduğu için neler yaşayacağımı biliyordum onun için asla korkmadım stres yapmadım en çok stres yaptığım şey aileni geride bırakıp o odaya girmek oldu ilk defa kızımdan ayrı bir gece geçirdim benim için çok zordu ama bir şekilde geçti çok şükür gece beni aramamış🤲🏻 doğuma başlanmadan istifra ettim ama doğum çok güzel geçti hiçbir sıkıntı yaşamadım. Odaya geldikten sonra ilk doğumda olmayan o meşhur kum torbası koyuldu evet arkadaşlar gerçekten çok kötü bir şey😂 ama kum torbası kalktıktan sonra gerçekten bütün yükün hafiflediini hissedebiliyorsunuz ilk doğumda karna bastırılma olmamıştı bu doğumda iki kez karnıma bastırıldı ömrümden ömür gitti diyebilirim🫠 ilk kalkışım da çok kolay oldu sonraki kalkışlarım da kolay geçti çok şükür bir şekilde atlattık hepimizin sağlığı iyi ama ikinci çocuğu düşünenlere minik bir tavsiye ya bebiş 1.5 yaşındayken doğum yapın yada 2 yaşını geçmesini bekleyin kızım 21 aylık iki yaş sendromu da gümbür gümbür geliyor bebeği kıskanmadı fakat alıştıra alıştıra soyledigim halde şaşırdı korktu bir kere yüzüne vurdu onun dışında sürekli öpüp sarılmak istiyor kucağına verilmesini istiyor sorusu olan varsa cevaplarım hepinizin doğumu inşallah çok güzel geçer. 38+3 de 3.355 olarak doğum yaptım.