merve_tp sen hareketliyken içeride saklandığı için genelde uyur. Gece sen uyurken de hareket olmadığından uyanır bebişler. Ondan dolayı doğduklarında geceleri uyanırlarmış 😄🥲
Endişe etme en fazla uyuyordur. Bir sonraki kontrolünde sor istersen içini rahatlat.
Biz de 37+1 deyiz, 1 2 haftadır tekmelerle uykumdan uyandırıyor 😄❤️