zelih8a8wa 37+5 sabah sümüksü jel gibi bi akıntı geldi yağış yapış rengi ne biraz seffaf biraz pembemsi gibi karışık bir şeydi nişanmıydı acaba bu ya gebelikte ilk kez böyle bişey geliyo
azra01 zelih8a8wa anlattığına göre nişan canm benim nişanım 40 haftada geldi ve geldikten 1 gün sonra sancım oldu doğum başladı