beautiful_ Kızlar bugün itibariyle 25+1 olduk bugün sağ göğsümün altında çok ağrı var ne yapıyorsam geçmiyor canımı çok yakıyor hareket edince de ayrı bir baskı oluyor özellikle aşağıda napsam geçer taktik verin 🥺
kurkmantosuzmadonna beautiful_ kemikleştiği için artık batıyordur. Bana da olurdu sanki Ordan çıkacak gibi bir baskı olurdu. Dinlenmekten başka çaresi olmazdı.
gizemli00 beautiful_ taktik maktik yok canım hergun bı yerimiz ağrıyor valla Allah yardımcımız olsun 🫂 çok sagli soglu yatmaktan gotum ağrıyor yanlarım ağrıyor valla
beyzagurbuzz beautiful_ ilk oğlumda doğuma 1 ay kadar kala sol tarafa poposunu mu kafasını mı ne dayamıştı, doğumdan sonra da ezilmiş olacak ki orası hareket ettikçe canım yanıyordu. Yani o denli rahatsız edebiliyor anneyi ❤️
beautiful_ kurkmantosuzmadonna ya acaba dedim iç kıyafetim mi sıkıyor yok oda değildi şimdi daha çok ağrıyor
kurkmantosuzmadonna beautiful_ Ahahaha hareketli bir kız olacağım anne kendini ona göre hazırla diyor. 😄
beautiful_ kurkmantosuzmadonna doktorda dedi hareketli diye ama bu kadar da beklemiyordum 😂 Kız açıkçası demek gerekirse bu ağrı git gide daha çok oluyor ve mide bulantısı da onunla başlıyor 😏
kurkmantosuzmadonna beautiful_ sen de canım. Geçici bir şeydir inşallah. Yoruldun mu acaba bu aralar ?
beyzagurbuzz beautiful_ bebek yer değiştirirse rahatlarsın canım. İstersen karnında baskı olan yere elinle hafif bastır, miniğin kımıldasın biraz 🥰❤️ rahat edersin diye düşünüyorum
beautiful_ gizemli00 benim yatmaktan olsa keşke ama birşey batıyor gibi mide bulantısı da onla eşlik ediyor
beautiful_ beyzagurbuzz orada arada tekme atıyor onu hissediyorum ama nedense bugün beni öldürme çabasında ağrı yapıyor