zelih8a8wa ciceki dün kilis tavası yapmıştım fazla yapmışım keşke az yapsaydım ya hiç te sevmem yemek 2. Güne kalmasını
rumeysa_ttkrky16 Hamilelikten mi nedir elim hiç yemek yapmaya gitmiyo yapasım da yiyesim de gelmiyo nedendir bilmiyorum zaten tansiyon için dikkat ediyorum ekmeksiz çok az yiyorum 37 haftaliğiz 3. Gebeliğim
ciceki rumeysa_ttkrky16 geçmiş olsun ilk öncelikle canım mide bulantın felan mı var yapasın yiyesin gelmiyor ben de 14+2 deyim ilk gebeliğim çok şükür hiç mide bulantısı kusma felan çekmedim rahat geçiyor da bende bazen üşengeclikten halsizlik oluyor ara da bir yapasım gelmiyor o zaman da dışardan yiyoruz bazen işime geliyor 😀🥰
ciceki kurkmantosuzmadonna bende bugün barbunya yaptım yanına da pilav ve salata eşim görevden gelicek inşallah onu bekliyorum 😊