Hangisine içiniz ısındı kızlar ?
busu1 asya
busu1 Asya ya da Ece tek
busu1 anlamı güzel ise aymira
busu1 Asya 🌸
[silindi]
kurkmantosuzmadonna
htcefyp
1tucee
Gokturkmom_
Teşekkür ediyorum arkadaşlarım 🌸
busu1 Aymira💜✨
busu1 Sağlıkla gelsin 💜✨
busu1 rica ederim🌸
Miray Ece diyorum ben
Gokturkmom_ Amin amin çokça amiiin Allah razı olsun 😍😍
busu1 ay Miray Ece koyacağız bizde burda görünce bi duygusal oldum 🥹🌸
almakay Oyyy masallahhh sağlıkla gelsin kizcelerimiz🌸
busu1 Ece🌸
ozlm4835 Tek Ece de güzel ya😍😍
busu1 hepsi çok klişe ama asya güzel benim kızımın adıda Mira
gulumommyyy Asya Mira diye de düşündük güzel ısimmm😍😍
Asya
busu1 Asya
busu1 bencede çok naif bir isim🥰