deniz1243 Merhabalar. Çam ve Sakura Hastanesine son gittiğimde ebe, 36 hafta üzeri gebeler randevusuz gelebilir demişti. Doğru mu, giden var mı acaba?
mevlude2103 deniz1243 randevu bulması zor olabilir diye son haftalarda acil den giriş yapıldıgında muayene oluyorsunuz
_gecekusu deniz1243 ben Beylikdüzüne gidiyordum randevu almadan sabah kayıt açtırıyordum doktoruma muayene oluyordum
elifcinarr Cemil taşçıoğluna gitmiştim bende geçen hafta, bana da aynısı dendi artık randevusuz acilden girebilirsin dediler bende anlam veremedim bilgisi olan varsa çok memnun olurum. Şuan 36 haftalığım
nazliguneyli10 Çam Sakurada sabah 8 buçuktan sornae gidersen muayene oluyosun öğlen de 1 den sorna gidersen yine kabul edio doktorlar muayene olabiliosun ama doktor altarnatifin olmuyo tabi boşta olan doktor bakio