gmzeadlr bursa şehir hastanesi 2. Doğumumda hastaneye yetişemeyip arabada olmasına rağmen beni erkek doktor 47 dk dikmişti mahf olmuştum o dakika içersinde ertesi gün yine ayrı erkek 2 tane muayene etti alttan vede odam sezeryanlılar ileydi rahat değildi eşim çocuklarım benimle olamıyor benimde kimse yok emanet edebileceğim bu yüzden mecbur özeli tercih edeceğim zaten hamileliğim boyunca hiç kontrole Bursa şehir hastanesine gitmedim gidince kötü davranırlar 9 ay nerdeydin diyerek düşündüm ilk doğumumda ordaydı erken gitmiştim 4 saat çektim sürekli alttan muayene yataktan indirmeme ve suyumu patlatmaları odada tek kalışım hiç motive edip ilgilenmemeleri beni mahfetmişti bu yüzden 2. Doğumu evde çekeyim dedim çok çektim ondada erkek doktorların 3 tane erkek doktorun alttan muayene vede dikişi beni sarstı yani dikkat eden biri değil şeniz kız erkek doktor farketmez derseniz o sizin düşünceniz beni en çok bu durum vede eşim çocuklarım benimle olamıyor diye benimle kalsınlar vede bayan doktor da olmak istediğimden özel doktorumda düşünüyorum önceki doğumlarım biri 2021 biri 2023 bu arada