Yeter ki sütün gelsin şu an tek düşünmen gereken bu. Çoğu anne süt fazlalığı yaşadığında yani tazikli geldiğinde bebeğin genzine kaçıp boğulur o yüzden de sütünü sağıp biberonla besleme durumun da olabilir olmayadabilir. Ama göğüs uyarıldıkça süt üretir. Bebek emince normale döner