Gmzekya bende öyle diyordum ama 39.4 çarşamba günü bi sancıyla uyandim gece 3 de 10 dakikada bi bazen 10 dakikada 2 kez geliyordu sabah 9 da nişanım geldi hastane uzak olduğu için gittik 11de hastanede oldum ve 3 santim açılmam vardı yatisim yapıldı hemen suni şancı takıldı kocaman ve arada başka ilaçlarda katıyorlardı akşam 6 47 de doğum yapa bildim çok şükür kızım çok iyi Bende iyiyim ama makatim çok ağrıyo sanki kızım arkadan çıkmış gibi çok acı veriyo