Kızlar bugün 40+1 oldum doktorum vajinal muayene yaptı plasenta yaşlanmış ve suyu azalmış beklemenin anlamı yok yarından sonra yatış verelim suni başlayalım dedi ama vajinal muayene sonrası bir ped dolduracak kadar kanamam oldu şimdi de bir kaç saat geçmesine rağmen hafif hafif kan geliyor doktoruma yazdım ama daha cevap alamadım sizce normal midir? Muayene sırasında da zorladım biraz dedi o sırada da kanamam oldu korktum açıkçası başına gelen var mıdır?