Kızlar 3 aylık bebeğim var. Her emmede sorun yaşıyoruz asla istemiyor agliyor sanki diline biber sürüyorum. 2 buçuk saatte bir 5 dakika zar zor emziyorum oda uykuluyken. Doktor kilosu iyi mama verme dedi ama benim vicdanım hiç rahat değil aç kalıyor gibi hissediyorum. Bu Arada sütüm var ama bebeğim emmiyor. Sagip versem nereye kadar öyle gidecek bu sefer tamamen memeyi bırakır diye korkuyorum. Psikolojim bozulacak aglayip duruyorum. Güzel güzel emse içim rahat edecek. Üç dört gündür böyle daha öncede Arada oluyor geçiyordu. Her ay 1-2 hafta böyle geçiyor. Milletin bebeği memede sakinlesir mayışır rahatlar benimki iyice strese giriyor. Napicam bilmiyorum