Doğumdan benim gibi aşırı korkanlar panik yapanlar için yazmak istedim sabah 8 de hastahaneye gittik yatısım yapıldı nst baglandı ben sezeryan oldum aşırı aglamayla ameliyathaneye girdim ama girdikten sonra aglamam durdu Allah bir güç veriyor sanki belden iğne yapıldı hiç acımadı hissetmedim bile sonra doktorum geldi ameliyat basladı zaten hemen bebeğimi gördüm sanki saniyeler geçmiş gibiydi ameliyat bitti agrısı biraz oluyor tabi oda agrı kesicilerle ve bol yürüyüşle hafifliyor bol su kahve 9 uncu günde tamamen toparlandım artık umarım doğum yapacak olanlarda böyle kolay gecirir :) hiç panik yapılıp korktuğum gibi gecmedi