yusif_nezrin Merhaba kizlar, moralim cok bozuk. Bu gun doktora gitdim. Kese var amma cocuk yox daha, bir cikinti goruyorum amma simdi soylemek erken olur 1 hafta sonra gel dedi.
kelebegim123 yusif_nezrin döllenme geç olmuş olabilir ve bu yüzden bebek daha küçük olabilir. Kan tahlilinde artış önemli 2 günde bir kan verip değerin artıp artmadığına bağlı.
Prensesmom_ yusif_nezrin erken öğrenmisisn benimde bu haftalarda gözükmedi iki hafta sonra gözükmüstu yolk kesesini gördüler mi
cuteregina yusif_nezrin yolk da göremedim ben ama henüz erken gerçekten belki de geç döllenmeeniz vardır bu yüzden düşündüğünüzden daha geridedir hatta doktor bebeği görmeden geç önlem olup olmadığını anlayamaz bebeğin boyutuna bakar ve haftası ile uyumlu mu ona karar verir haliyle geç döllenme ihtimali var bence içinizi rahat tutun ortalama bir hafta içerisinde görürsünüz bence
yusif_nezrin kelebegim123 sadece bir kez verdirdi doktorum o zamanda 2553 cikmiwdi. 5 gun bundan once, sonra gerek yox dedi kontrole cagirdi. Simdi verirsen bir seyler anlarmiyim?
kelebegim123 yusif_nezrin tabiki anlarsın 2 günde bir ortalama 2 katı kadar değer artarsa eğer gebelik vardır
yusif_nezrin Prensesmom_ heyecandan onu sormadim sadece kese var amma bebek daha yok dedi, tek umutlandigim yer bir kesik goruyorum amma simdi soylmek cok erken olur. 100de 50ihtimal var demesi moralimi cok bozdu. Siz bu durumu yasadinizmi?
yusif_nezrin Prensesmom_ bir cikinti goruyorum sanki dedi. Proqrama gore bu gun tam 5 hafta, adetimde cok duzenlidir aslinda o yuzden gec dolenme ihtimli az gibime geligor
Prensesmom_ yusif_nezrin benimde adetim düzenli ama mesela geç döllenme olmuş bunun adet ile bir alakası yok . Ama kan verip değerlerin düzenli artışı oluyorsa sağlıklı gebelik demek zaten
Hhkskn 6+0 da gittim kese var bebek yok 2 hafta sonra gel dedi ben dayanamadım 6+5 oldugumda tekrar gittim çok sükür hem bebegi hem kalp atısını duydum
yusif_nezrin Hhkskn icime ferahlik getirdiniz❤️ peki adetiniz duzenlimidir? Men adetim duzenli o yuzden de tedirgin oluyorum gec dollenme olmaz diye
gulsahkandrms Hhkskn benimde böle oldu 6. Hafta da sadece kese gözüktü. İki hafta sonra gel bebeği ve kalp atışını görürüz dedi. Yarın gidicem umarım duyarım 8.haftaya girdim çünkü