YyyyYasemin
Merhaba, sağlıkla kavuşun ve büyütün🙏🏻
Oksijenle taburcu olacaksanız, bir rapor yazılıyor. O raporda oksijen konsantratörü(evde kullanım için), oksijen tüpü ve manometresi oluyor. Oksijeni ve nabzı ölçtüğünüz Satürasyon cihazını sgk ödemiyor( bizimkini ödememişti yani) ama sizin temin etmeniz gerekiyor.
Oksijen tüpünün de tamamını değil 400-500 lirasını ödüyordu en son, fiyatı en son 3000 tl civarıydı.
Oksijen tüpünü ev dışındaki ortamda kullanıyorsunuz, evde zaten konsantratör kullanılıyor. Oksijen tüpünü, bebeğinizin oksijen ihtiyacına göre almanızı tavsiye ederim.
Taburcu olmadan, bebepinizin dakikada kaç litre oksijen aldığını, süreci nasıl yöneteceğinizi mutlaka sorarak öğrenin. Örneğin bebeğiniz 2 litreden alıyorsa, 5 litrelik bir oksijen tüpü en fazla 3-3.5 saat gider. Hastaneye git gel mesafesi, orada geçireceğiniz zamanı göz önünde bulundurarak mutlaka yedek oksijen tüpünü yanınızda bulundurmanız gerekir, bir de Allah korusun evde elektrik kesilirse vs konsantratör çalışmayacağı için tüp mutlaka yedekli olmalı.
Satürasyon cihazını pediatrik almalısınız.
Rapor çıktığında tümünü temin edip, bebeğiniz taburcu olmadan hepsini mutlaka hastanede deneyerek çalıştığından emin olmalısınız.
Aklınıza takılan bir şey olursa her zaman yazabilirsiniz.
Sağlıkla büyütün🙏🏻