Şuan 7+1 hamileyim 5 haftalıkken öğrendim ve 2-3 kez kontrole gittim 2 kere ultrason bakıldı ilkinde kese çok küçük göründü ama ikinci sefer kalp atışını gördük fakat doktor bana kalp atışını dinletmedi dün tekrar gittiğimde dinleyebilir miyiz diye sorduğumda “kalp atışını zaten gördük daha çok küçük olduğu için dinletmeyi tercih etmiyorum” dedi. İlk hamileliğim olduğu için çok merak ediyorum ve hevesleniyorum ama doktorum inatla dinletmiyor böyle bir şey yaşayan oldu mu ya da yaşasaydınız tepkiniz ne olurdu?