Tarama yaptırmadım daha kesin sonuç almak için Fetal DNA yaptırdım. Burdaki mesele bebeği aldırmayacak olmanız değil. Farklı bir sonuç olursa doğuma kadar kendinizi hazırlamanız da önemli. Daha önce bi post açılmıştı öyle anne yaptırmamış hiçbirini çocuğu downlu doğmuştu çok büyük şok halindeydi. Doğum başlı başına bir olay zaten bir şey varsa önceden bilmek ona göre alışıp planlama yapmak da önemli. Şeker yüklemesi de yaptıracağım.