gzeemnr yerine göre değişiyo gerekli olma durumuna göre alınması daha doğru olacaktır. Ben mesela kızıma hastanede hızlı akış biberonla mama verdiler bi ara beni emmedi sonra ben direk lansinoh alıp onu getirdim . Emzik hiç tutmadı kızım . Biberonu değişince beni de emdi biberonla da içti sorun olmadı . Bence çantada olmalı . Kızıma mama vermek zorunda kaldık biz şırıngayla asla düzgün şekilde içiremedik yanımda biberon olsaydı mis gibi rahatça içerdi