sakaryamm54 lared Baya azalmış ben 33 haftalık oldum 6 cm 5 e düşerse yatış vericem dedi size ne dedi doktor haftanızda küçük
oguzkaann lared bol su ve havuç suyu işin hergğn bir bardak taze sıkılmış ve deveci armudu yiyin bir tane yükselir inşallah
lared sakaryamm54 ay endişelendim şimdi gerçekten bu ne rahatlık bu doktordaki pazartesi İlk işim doktora gitmek değşşecem dr u
Srfblt lared ben 36+5 te gittim kontrole serklajlıydım dikişim alınacaktı doktor bebeğin suyu da azalmış 4 cm kalmış haftanda çok iyi seni doğumhaneye gönderiyim dedi o gün doğum yaptım ben çok şükür, ihmal edilecek bir konu değil asla.
elzemm41 lared sana tavsiyem çok da tüketme şekerini yükseltebilir ,bir bardak yeterli bence ,ben çok su tüketerek ve günde bir tane de olsa havuç yiyordum şuan suyum normal
elzemm41 lared tam olarak bilmiyorum doktor bilgi vermedi sadece suyun hiç yok erken doğum riskin var diyip gönderiyordu sonra düzenli beslendim hatta havuç bile pek yemedim aklıma geldikçe sıkıp içtim birdaha ki randevuya gidince suyun gayet normal dedi