1 oğlum var 2. Oğlana hamileyim . 2. doğduğunda ilk oğlum 2 yaşında olacak yani araları tam 2 yaş . Bizim odamızda uyuyor şuan yerde , park yatağa alıştırmaya çalışacağım . En ufak sese uyanıyor . 2. Doğunca aynı odada uyurlar mı ikiside yanımda beşiklerinde ? Deneyim sahibi annelerden yorum yardım bekliyorum ❤️