Mirom dün akşam 7 den gece 4 kadar 20 dakka arayla yaşadım ağrıları sabaha doğru tamamen geçti , 2 hafta öncede ağrı yaşadım ama gaz ağrısıydı 1 saat sürdü sonra geçti ayırt edilebilir gazla yalancı sancılar ki 2. Doğumunsa anlarsın , normalmi ayrı denilince bence normal ama tabi bazı ağrılar erken Doğum , Gaz sancısı, ve ya yalancı sancılar ,üşütme gibi bir çok şey ağrı yapabilir kimi ağrı normal kimi ağrı değil sebebini bilemiyorum yanlış yönlendirmek istemem ama benim geçti yalancı sancıydı 😊😀