Selammm kızlar beni artık biliyorsunuzdur diye düşünüyorum 😅😅
Cinsiyet tahmini için bir kaç fotoğraf paylaşmıştım ve çoğunluk kız demişti.
Kpntrolüm vardı ve doktorum pozisyondan kaynaklı %100 diyemiyorum ama %70 kız belirtileri var dedi.
Daha sonrasında 12. Haftadaki ultrasona baktı ve evet kıza daha çok benziyor Nub açısı dedi.
Ama tam kız demediği için tereddütteyim Değişir mi acaba 🥹