Park yatak bakıyoruz herkes tavsiye etti diye, trendyolda düşük yıldızlı yorumlara bakıyoruz çocuk araya kaçtı diye yorum çok görüyorum. Ahşap olanlardan mı alsak diye düşünmeye başladım. Bir de park yataklar kumaş ya ben o tip kumaşa tırnak değince acayip rahatsız oluyorum içim gıcıklanıyo tikim var. Bu durumda ahşap beşik kullansam çok bir şey kaçırmış olur muyum sizce?