Evet hanımlar o gün benim ağrım var diye acile muayene olmaya geldim akşam 8 gibi öğleden başlamış bir ağrıydı bende daha önce böyle bir ağrı olmuştu 20 ncı haftalarda doktor herşey yolunda olabilir demişti o günde öyle sandım kasıklarıma ağrı ve acı saplanıyordu bazen belime bacaklarıma vuruyordu o yüzden hemen gelmedim hastaneye geçer sandım ama bebek hareketleri azalmıştı akşama doğru bendeaksam 8 deacile geldim ve dogumhaneye çıkardılar muayene edelim dediler ben ilk nst bakalım dedim ama yinede ısrarla muayene edelim dediler ve ettiler açılmam 5 cm olmuş 6 ya doğru gidiyor dediler bir gün öncesindede doktora kontrole geldim herşey yolunda demişti neyse bebeğim haftası küçük diye doktorlarla görüştüler kadın doğum uzmanı doğum olacak demiş illa çünkü yolu yarılamış artık dönüş olmaz dedi çocuk doktoru ise gönder başka hastaneye üniversitesi gibi hastaneye yani kadın doğum uzmanı reddetti illa burda olacak bana sordular işte doğum olunca sen burda kalırsın bebeğin durumu kg durumuna göre bakılır sevk olma ihtimali var kabul ediyorsan yatış yapılacak dedi ve kabul ettim sonra doğum odasına alındım sancım hala yoktu ben hissetmiyordum ama mahvettiler beni gelen parmak attı giden parmak attı en az 10 defa parmakladilar beni ilk doğumum hiç böyle olmamıştı çok güzeldi buda güzel geçti kısa sürede doğurdum ama çok parmakladilar artık dayanamadım sonra suyumu patlattılar ve sancılar iyice hissetmeye başladım ve bebeğim 3 ıkınmada doğdu diyebilirim dikişim olmayacaktı hemşireler hadi kesin olmasın diye destek çıktılar ama son dakika yırtılmam oldu çok az bişey bebek çıkmaya yakın sonra hemen tartıldı kuveze koydular götürdüler bana dikiş atılırken nöbet geçirdim ellerim ayaklarım titremeye başladı hemşireleri anlıyordum o an ama cevap veremiyordum kaşlarımla cevap verdim hep alkollü pamuk tuttular kendime geldim sonra dikişim atıldı odaya alındım akşam 8 de başlayan doğumum 22.35 de son buldu.
Şuan bebeğim kuvezde bende hastanenin anne otelinde kalıyorum emzirmeye gidiyorum sürekli pazartesi herşey belli olacak inşallah çıkar evimize gideriz evde de 3.5 yaşında oğlum var onuda çok özledim 😍