Test yapıp çizgi olmayınca sabah atarım diye kenara bırakmıştım atarken tekrar baktığımda üstünden 1 gece geçmişti çok belli belirsiz çizgi vardı kuruma çizgisi dediler ama emin olmak için 2 gün üst üste tekrar yaptım ve 15 haftalık hamileyim şu an yani ihtimallere bırakma imkanın varsa bi kaç gün yap