17 gün önce bende bebeğim kilo almadığı için 38+0da sezeryan oldum. Sezeryandan 4 saat sonra su içmeyi denettirdiler, midem bulanmayınca kayısı hoşafı ve çorba getirdiler. Ben çayı kahveyi falan şekersiz içtiğim için getirdikleri kayısı hoşafı o kadar şekerliydi ki ,benim şekerimi oynattı o kadar saat açlıktan sonra. Tavsiyem kayısı meyve suyu olur, hem şekerinizi hem tansiyonunuzu birden oynatmaz. Bir de pötibör bisküviyi sıcak çay ile lapa yapıp yemiştim azar azar, öylelikle kendime gelip ayağa kalkmayı denedim. Kendini ayağa kalkmak için telaş yapma, kontrol sende olursa daha iyi kalkarsın, sabır isteyen bir süreç. Kendinde güç buldukça da yürümeye çalış, yürüyebildiğin kadar. Senin psikolojin önemli 🥰 süt konusunda da ben problem yaşamadım, bence rahat olmak çok önemli. Sadece bebeğini ve kendini düşün, ne kadar rahat gidersen doğuma, sana dönüşü de o kadar güzel olur göğüslerinin. Bebeğin de güvende hisseder🥲 umarım kuş gibi hafif bir süreç geçirir, bebeğinle sağlıkla evine dönersin 🤗