eabilin6 Yazmelegi_ aynen dün yapıldı bu şekilde ama haftasonuna denk geldiği için ücret alındığını söyledi eczacı bende hafta içi ücretsiz alayım dedim haftasonu alınınca ücret alınıyormuş
060436 eabilin6 her hangi bir eczaneden alınmıyor diğe biliyorum 3 cü gebeligim benim her ikisindede eczacılar odasında almıştık bizi hep oraya göndermişlerdi bide herhangi bir hastanede yapılmıyor sana reçeteyi veren hastanede tek yapabiliyorsun
060436 eabilin6 bunu ilk gebeligimde yaşadığım için yazdım gittiğimiz eczacılar odasına yakın bir hastanede yapalım dedik biz yapamayız dediler size hangi hastane reçete verdiyse oraya gidin dediler yapmamış tılar o yüzden bu konuda tecrubeliyim 😂
deniz1243 eabilin6 hangi ildesiniz ? Ben çam ve sakurada 1 ay önce ücretsiz oldum. Gidip almadım da. Onlar getirtti ve yarım saat içinde çıkış yaptım
Nur3306 eabilin6 28. Hafta devlette ücretsiz oldum . Hatta bana 2 3 saat yatis verdiler. İgneyi onlar temin etti ben hic kalkmadim yerimden.
eabilin6 Nur3306 bana al gel vuralım dedi bugün acile gidip soracağım illa 28. Haftada mı olmak zorundayız hafta içi 29 a girmiş olacağım
Nur3306 eabilin6 çok saçma, kan uyuşmazlıgı ignesini tetanoz gibi igneleri devlet karsılıyo normalde . Bana 20. Haftada 28. Haftanın ilk gunu gel demislerdi, zaman fark eder mi bilemiyorum inan
eabilin6 Nur3306 gerçekten ben de öyle biliyorum buraya yazıp sormak istedim herkes öyle diyince eczaneyi arayıp iptal ettim gidip acile soracağım inşallah
eabilin6 Nur3306 gittim sordum kanaman yoksa şimdi hemen gerekmeyebilir ama 28 i geçirmezsen iyi olur dediler neden ücretli veriyorlar diyor hafta için al o zaman diyorlar doktordan çok yanında ki sekreter konuştu sinir etti gerçekten doktordan çok bilgiye sahip anlaşılan ahahahah