iremmmkk Adeti sekiz gün kala idrar testi yaptım hafif silik çıktı sonra tekrardan iki tane yaptım belirgin çıktı ben de şok içerisindeyim
samaa_ iremmmkk adete 8 gun kala yani dpo6-da 😳normalde yerlesme sureci 6 gunu geciyor o zaman yumurtlamadan once hamile kaldiniz😁
iremmmkk samaa_ bak 1 nisanda oldum regl 7 gün sürdü işte adete 8 gül kalada test yaptım Silik çıktı bende anlamadım
Havin49_ Sss1947 dpo ne demek bilmiyorum 😀😀 İlkini adete 3 gün kala İkizlerimi adete 7 gün kala öğrendim
guzelanne2 Sss1947 varsa kendini belli ediyor canım silik şekilde 9.36 betayı bile algılamıştı innovita gerçekten hassas bide ovülasyon testini kullanmanı tavsiye ederim pik öncesi ve pik değerlendirdim öyle gebe olduğumu öğrendim 4 aydır deniyorduk