12 haftalık gebeyim, bebeğimin mesanesinin 14 mm civarında olduğu söylendi doktor tarafından iki doktora gittim ikiside aynı dedi. Perinatolojiye sevk ettiler, henüz gitmedim ama araştırma yaptım, cvs denilen bir yöntem deneyecekler, bebeğe anne karnında müdahale ediyorlarmış ancak %100 sonuç alınacak bir tedavisi yokmuş, beklemek ve takip etmek önemliymiş. Ben müdahale edilmedini istemiyorum kendiliğinden düzelir mi diye umut ediyorum böyle şeyler yaşayanlar bir umut verirse sevinirim